Oosterheem Forum
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreer.    Wachtwoord verloren?
Bevrijdingsfestival Stadhuisplein
(1 bekijkt) 1 Gast
Ga naar onderkant
TOPIC: Bevrijdingsfestival Stadhuisplein
Maarten (Gebruiker)
Expert Boarder
graph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Bevrijdingsfestival Stadhuisplein 1 Jaar, 9 maanden geleden Karma: 2
Veiligheid ten top. Dat moest het zeker zijn.

Ik denk dat vele Zoetermeerders en mensen van daarbuiten teleurgesteld zijn. Strenge eisen werden gesteld bij de toegang van terrrein, wat uitmondde in elle lange rijen belangstellenden. Op een gegeven moment werd zelfs een stop ingesteld. Leuk hoor die witte afbakeningen.

Na een pilsje op het terras dan maar naar huis gegaan.

Jammer!

Gelogd Gelogd
  De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.
Bert Peters (Gebruiker)
Junior Boarder
graphgraph
Re:Bevrijdingsfestival Stadhuisplein 1 Jaar, 9 maanden geleden Karma: 0
Zelf ben ik er niet geweest, dus ik word niet gehinderd door enige kennis over de gang van zaken.
Ik kan me goed voorstellen dat het erg frustrerend is als je als een normaal persoon gewoon een feestje wilt gaan vieren en je dit soort zaken tegenkomt.

Toch schijnt de maatschappij tegenwoordig zodanig in elkaar te zitten dat dit allemaal zo moet. Helaas...En dat alleen maar om een paar ééncelligen te weren die er alleen maar op uit zijn om de boel te verstieren.

Gelogd Gelogd
Ries (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Je kunt het de organisatie (Stichting Promotie Zoetermeer) uiteraard niet kwalijk nemen, maar sinds de rellen in Hoek van Holland zijn de regels voor dit soort evenementen nu eenmaal flink aangescherpt. Hierdoor jammer genoeg hekken rondom De Markt en een flink legertje aan beveiligers. Alhoewel de controle met fouillering bij binnenkomst er indrukwekkend uitzag bleek het toch voor enkele bezoekers geen enkel probleem om geestverruimende middelen mee naar binnen te krijgen. Al met al toch een prima sfeertje zo met alle stadsgenoten op dat veel te kleine evenementenpleintje. Tip voor volgend jaar; plaats het podium, net zoals enkele evenementen in Den Haag, op het water zodat er flink wat meer ruimte vrij komt voor meer bezoekers zodat zij niet teleurgesteld huiswaarts moeten keren.

Gelogd Gelogd
Maarten (Gebruiker)
Expert Boarder
graph
Re:Bevrijdingsfestival Stadhuisplein 1 Jaar, 9 maanden geleden Karma: 2
nu kwam het het afgelopen week-end niet zo uit, dit vanwege de davis cup en de kermis. Anders was het terrein naast Silverdome een uitstekende plek en veel meer ruimte.

Gelogd Gelogd
Ries (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Ben ik totaal niet met je eens Maarten. Zoetermeer is al een buitenbeentje als je het vergelijkt met andere steden. Waar andere steden hun sfeer (evenementen, festivals, horeca, kermis, etc)in het centrum laten plaatsvinden, en juist een sfeerloze woonboulevard naar de stadsgrens verband doet Zoetermeer het net andersom. Om als stad je centrum levendig te houden moet je juist dit soort evenementen (maar dus ook de kermis) in het centrum laten plaatsvinden. Helaas heeft men daar totaal geen rekening mee gehouden tijdens het ontwerpen van de stad, want de Markt is hiervoor veel te klein. De Dobbeplas erbij betrekken is een oplossing, en een een kermis kun je buiten de Markt ook als lint langs het Marseillepad laten lopen. Zoetermeer verdient meer sfeer !

Gelogd Gelogd
Ga naar bovenkant

Wie zijn er online?

We hebben 42 gasten online

Laatste reacties Forum

Laatste tweets