De laatste vakantiedag voor het basisonderwijs (1 bekijkt) 1 Gast
|
|
|
TOPIC: De laatste vakantiedag voor het basisonderwijs
|
Maarten
(Gebruiker)
Expert Boarder
|
|
De laatste vakantiedag voor het basisonderwijs 1 Jaar, 6 maanden geleden
|
|
|
Jammer voor veel kinderen. De laatste vakantiedag en dan regent het ook nog eens.
Maandag begint de hectiek weer voor velen. Vaders of moeders brengen hun kroost weer met de auto naar school en scheuren naar elders. Ik zeg 'scheuren', want dat doen ze.
Op Javalaan en Elba staan om de zoveel meter bordjes met 30km-zone. Bij ons niet: wel lage drempels, dus scheuren maar jongens! 10-tallen auto's rijden hard voorbij. Soms langs kinderen, die bij hun eigen kind in de klas of op school zitten. Nog steeds is het wachten op het eerste ongeluk en dan? Ja dan is het leed niet te overzien...
Ik overdrijf echt niet. Voorbeeld: hier rijd regelmatig een grijze polo. Die vermijdt de drempels door met één kant van de auto over de stoep te rijden en met de andere kant over de laagst gelegen drempel. Je zou maar net uit de voordeur komen.
Ik hoop dat de ouders en kinderen dit jaar eens wat vroeger opstaan en rustig naar school gaan.
|
|
|
|
|
|
|
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.
|
Patman
(Gebruiker)
Fresh Boarder
|
|
Re:De laatste vakantiedag voor het basisonderwijs 1 Jaar, 6 maanden geleden
|
|
|
Troost je, al staan de 30 km borden op de Javalaan, er wordt net zo hard gereden als bij jou hoor!
Elke dag maak ik het mee, rij je 30km willen ze zowat door je heen! Is het nou echt zo moeilijk om 10 seconden later thuis te zijn ...
|
|
|
|
|
|
|
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.
|
|
|
|
|
Wie zijn er online?
We hebben 47 gasten online
|